lördag 28 december 2013

Fotoutställning av: Martina Hoogland- Ivanow/ Lördagen 131227/ Recension av: Marika Frykholm

rdagen den 131227 var jag på en fotoutställning av: Martina Hoogland- Ivanow. En i mitt tycke mycket sevärd och intressant utställning med foton från all världens hörn. Martina Hoogland- Ivanow är uuppvuxen i Stockholm men har rest mycket och till många udda platser, såsom Sibirien och där fotat i mitt tycke både vackra bilder såväl som i mitt tycke mycket tänkvärda bilder. Fotona på Martina Hoogland- Ivanows utställning på Kulturhuset i Stockholm får besökaren att tänka till och stanna och fundera lite vid varje foto. För varje foto har sin speciella bild. Och jag tänkte som besökare att vill man göra en rättvis bild av Martina Hoogland- Ivanows fotoutställning måste man besöka den både en och till och med flera gånger och ta sig tid att riktigt se varje foto var för sig och inte rusa förbi dom. Jag kan vart rekommendera Martina Hoogland- Ivanows fotoutställning på Kulturhuset i Stockholm. Se den om ni har vägarna förbi så länge det finns möjlighet att komma dit och göra ett besök där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar