söndag 28 augusti 2022

KOnsertlänk. Pianorama/ Konserthuset i Stockholm/ Länk ditlagd av: Marika Frykholm

Idag, söndagen 220828 var jag på Stockholms konserthus och lyssnade till den underbara avslutande delen av: Pianorama på Stockholms konserthus som har hållit på sedan fredagen 220826. Jag lyssnade endast till de sista av dessa fantastiska och underbart vackra painokonserter. 

Men jag vill ge en mycket varm eloge till de underbart skickliga och begåvade pianisterna som jag lyssnade till idag: Först  på plats var: MatildaL Lindholm> PIano.  Därefter var: Tères Löf: Piano.

Jag vill rikta ett mycket stort tack till dessa fantastiskt begåvade pianister. Tack för era härliga pinaokonserter denna söndag  220828 på Stockholms konserhus! 

För vidare information ber jag er att kopioera länken här nedan. 





 https://www.konserthuset.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar