måndag 21 augusti 2023

Konserttips: Kammarmusikfestival i Allhelgonakyrkan i Stockholm: Schubert och hans Wienerbröder/ Plats: Allhelgonakyrkan söndagen 230829/ TIps ditlagt av: Marika Frykholm

Mellan datumen, 230817. 230820 hölls det en mammarmusikfestival i Allhelgonakyrkan i Stockholm Titeln var: " Schubert och hans Wienerbröder". Jag besökte denna kammarmusikfestival söndagen 20829 och ville bara här berätta om vilken otroligt vacker och gripande och fängslande musik jag fick höra och uppleva på mitt besök på kammarmusikfestivalens sista dag i Allhelgonakyrkan i Stockholm.

Det var visserligen den sista dagen för just denna kammarmusikfestival. Men om jag förstod min kompis rätt så håls det ganska ofta just klassisk musik konserter i Allhelgonakyrkan i Stockholm.

Så jag vill därför mycket gärna uppmana alla att hålla utkik efter när dessa klassisk konserter hålls i Allhelgonakyrkan. Jag tycker det är väl värt ett besök! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar