söndag 28 juli 2024

Ett boktips,( en spökhistoria): " De väntar på mig"/ Av författarinnan : Helena Dahlgren/ Tips ditlagt av: Marika Frykholm

 Jag vill härmed dela med mig av ett boktips, en mycket läskig spökhistoria som heter: " De väntar på mig" av den svenska författarinnan  Helena Dahlgren.

" De väntar på mig" är en riktigt ruskig men samtidigt en mycket sorglig spökhistoria som handlar om den döde pojken Kasper som "" och i början av boken är man inte riktigt med på noterna att det faktiskt är en spökhistoria som man läser.

Det läskiga i just den här mycket korta men välskrivna spökhistorien är när det går upp ett ljus för mig, läsaren, att det faktiskt är just en spökhistoria som man läser.

Jag vill varmt rekommendera alla att läsa denna ruggiga spökhistoria! Detta på grund av den kusliga och samtidigt känslomässiga stämningen boken igenom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar