måndag 22 juli 2024

Ett biofilmtips: " Fly me to the moon"/ I regi av: Greg Berlanti/ Tips ditlagt av: Marika FrykholmJag

 Jag vill härmed dela med mig av ett biofilm tips som jag såg på Filmstaden på Hötorget  i Stockholm måndagen 240722 och såg den Amerikanska filmen: " Fly me to the moon" i regi av: Greg Berlanti.

Jag vill varmt rekommendera alla att se denna film! Detta på grund av den fantasirika idèn so den vackra och talangfulla bedragaren " Kelly"( som hon kallar sig),  iscensätter en " fejkad" månlandning, utifall att det skulle gå åt skogen med den riktiga månlandningen. Och som min kompis sa: " Hur det skulle ha blivit isåfall". '

Jag tyckte att alla skådespelarna gjorde fantastiskt bra insatser och jag tyckte även om den romantiska relationen mellan honom som ledde hela Nasa företaget med månlandningen och den vackra och begåvade   bedragerskan, " Kelly".

Jag gillade även miljöerna och kostymerna. Och det kändes som att astronauternas dräkter var på " riktigt". 

Jag vill därför varmt rekommendera alla att se denna härligt fantasifulla, romantiska och inte minst för det intressanta historiska inslagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar