torsdag 4 juli 2024

Ett Stockholms parkteatertips: " USA- Podden" live i Galärparken i Stockholm Amerikas nationaldag: 240704/ Tips ditlagt av: Marika Frykholm

 Jag vill bara passa på att varmt rekommendera ett mycket intressant Stockholms parkteatertips: " USA- Podde" live i Galärparken i Stockholm på självaste Amerikas nationaldag: 240707!

Jag ska ta reda på lite mera fakta om programmet men ville passa på att rekommendera kvällens live- inspelning av " USA- bloggen" från Sveriges Radio. Erkännas skall dock för att jag var nära svältgränsen smet lite före programmets avslut men av det jag hann snappa upp så tyckte jag att det var mycket intressant att lära mig mera på det här sättet om det Amerikanska stundande valet och de båda presidentkandidaterna: Donald  Trump och Joe Biden. 

Jag vill varmt rekommendera alla att lyssna på " USA- podden". För mig var det första gången jag lyssnade till denna podd med tips av en daglig verksamhets ledare och det är jag mycket glad och tacksam över att hon tipsade mig om denna live- inspelning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar