fredag 27 oktober 2023

Ett biotips: " TIllsammans"/ Regi: Lukas Moodyson/ Tips ditlagt av: Marika Frykholm

 Jag vill härmed dela med mig av en i mitt tycke oerhört charmig och härlig film: " Tillsammas -99"; i regi av: Lukas Moodyson.

" Tillsammans -99" är en fortsättning på den filmen" Tillsammans" som gick på bio just år -99.  I denna film återförenas de tidigare kolletivmedlemmarna på en härlig födelsedagsfest. 

Gamla relationer gör sig påminda och inleds eller rasar samman på nytt. Tidigare som det stod i en recension som jag läste,, " ideal ställs mot varandra och blir ifrågasatta och debatterade": 

Jag vill härmed ge en mycket varm eloge till de fantastiska skådespelarna i filmen! Och jag vill varmt rekommendera alla att se denna härliga film! Som jag i skrivande stund mot slutet av oktober- 2023 såg på biografen Saga i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar