fredag 15 mars 2024

Ett Amerikanskt ungdomsromantips/ " We the Animals"/ Författare: Den Amerikanske författaren: Justin Torres/ Tips ditlagt av:Marika Frykholm

 Jag vill härmed dela med mig av ett Amerikanskt ungdomsromantips: " We the Animals" av den Amerikanske författaren Justin Torres.

Den Amerikanska ungdomsromanen: " We the Animals" av den Amerikanske författaren Justin Torres handlar om 3 mycket fattiga Amerikanska bröder som växer upp om jag har förstått det rätt inärheten av New York trakten i USA. Deras far är Afrikansk och deras mor är tror jag från Puerto Rico.

Den Amerikanska ungdomsromanen, ""We the Animals" av Justin Torres handlar om dessa 3 fattiga bröder och deras mor och far och deras uppväxt och de äventyr de är med om som bröder tillsammans. Men det visar sig sedan att den ene yngste brodern, " jaget" i berättelse är inte fullt så okomplicerad som det först kan verka. 

Jag vill varmt rekommendera alla att läsa den Amerikanske ungdomsromanen: " We the Animals" av Justin Torres! Detta på grund av den härliga varma stämningen boken igenom och hur finkänsligt relationen mellan dessa 3 fattiga bröder är beskriven. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar