lördag 18 december 2021

Netflix- serie recension: " Emily in Paris"= Fritt översatt av mig: " Emily i Paris"/ Skriven av: Matt Whitaker/ Regissör: Andrew Fleming/ Recension skriven av: Marika Frykholm

 Jag har börjat följa Netflix- serien:" Emily in Paris", eller, fritt översatt till svenska av mig: " Emily i Paris". Skriven av: Mattt Whitaker/ Regissör: Andrew Fleming. 

Emily är en mycket söt, naiv, och oerhört oerfaren Amerikanska från Chicago som av sitt reklamhuvudkontor i Chicago blir skickad till Paris för att skriva om den franska kulturen på Amerikanska medier.

Allt går såklart så fel som det bara kan gå. Ingen på Emilys franska reklambyår kontor gillar den stackars Emily. Hon ler för mycket och vid fel tillfällen. Dessutom börjar en av reklambyråns största kunder att uppvakta henne och han har redan en affär med Emilys kvinnliga chef som inte gillar Emily något vidare, och han är dessutom gift. 

Jag har sett om det första avsnittet av Netflix serien: " Emily in Paris", skriven av: Matt Whitaker: Jag gillar särskilt då hon ordnar upp sitt slapmaktiga beteende inför den världsberömde modeskaparen då hon nobbar professorn som hon först har haft sex med och sedan blir kallad till ett möte med den världsberömde modeskaparen. 

Jag vill varmt rekommendera alla att se Netflix- serien: " Emily in Paris"! Detta på grund av att den har en mycket varm och medkännande humor med den stackars Emily som själv säger att hon i; " hela sitt liv har försökt att passa in", som hon säger i den första delen av. " Emily in Paris. "

Netflix- serien: " Emily in Paris" finns i skrivande stund att se på Netflix. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar