söndag 18 oktober 2020

Konstutställningsrecension: " Arkadien" på Nationalmusèet i Stockholm den 18/ 10 2020/ Recension av: Marika Frykholm

 Jag ska här bara göra en helt kort recension som jag tänkte lägga till mera på vid senare tillfälle. Det handlar om den absolut helt fantastiska och härliga konstutställningen på Nationalmusèet i Stockholm som jag besökte idag söndagen den 18/ 10 2020.

" Arkadien" namnet har om jag nu har förstått det korrekt så jag inte möts av totala burop här på internet (!) kommer sig av en slags antik benämning på en helt underbar fantasi- värld där det alltid var vår och underbart att vistas  hela året om.

Jag vill varmt rekommendera alla att besöka denna härliga konstuställningen: " Arkadien" på Nationalmusèet i Stockholm som pågår just nu! Dei finns belägen på våning sex och det går hiss ända upp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar