onsdag 2 juni 2021

En artikelrecension från tidningen: Hemmets Journal/ " Aldrig hade jag trott att vi två skulle bli ett par"/ Recension skriven av: Marika Frykholm

 Jag har läst en mycket rörande personlig berättelse av en dam som heter Madeleine. Som heter:
"Aldrig trodde jag att vi två skulle bli ett par", i Hemmets journal där läsarna får skicka in berättelser som bygger på händelser i deras egna liv.

Personligen anser jag att denna mycket rörande berättelse är en historia, baserat på verkliga händelser i författarinnans liv, som mycket handlar om hur mobbing i bästa fall kan vändas till äkta kärlek och sluta i en parrelation.

Jag tycker att berättelsens författarinna, Madeleine så fint beskriver sin mycket tuffa uppväxt och hur hon inte bara kunde förlåta sin mobbare, utan även lärde sig att älska och tycka mycket om honom.

Jag vill varmt rekommendera alla att läsa denna berättelse, hämtat ur ett vardagsliv: " Aldrig trodde jag att vi två skulle bli ett par", av dess författarinna Madeleine. 

Denna berättelse fanns i det nummret: 27/5 -21. Som jag köpte alldeles nyligen. Jag vågar inte svara för om det fortfarande finns att köpa i affärerna men  höra sig för kan man ju alltid göra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar