lördag 27 mars 2021

" Let`s Dance"!/ Skriven av: Marika Frykholm

 Nu har jag sett fortsättningen av: " Let`s Dance"! 

Jag vill varmt rekommendera denna mycket härliga danstävling som med sina alldeles förträffligt, utmärkta danspar, som virvlande, de kvinnliga dansarna iförda sina fantastiska kreationer gör det till en njutning att avnjuta denna fantastiska danstävling.

Jag vill härmed ge en särskild varm eloge till Carola Häggkvist och även Janne fastän han fick lämna " Let`s Dance" efter dagens duell. Även Susanne vill jag ge en särskild varm eloge till för hennes i mitt okunniga om dans, tycke vad gäller hennes dansframförande. 

Denna " duell" är nytt om jag förstod det rätt för i år. Det ger de tävlande en extra chans att visa upp sina dansförmågor på dansgolvet. Men ett par tvingas lämna " Let`s Dance". 

" Let`s Dance" visas i skrivande stund om jag förstod det rätt på kanal 4. Tyvärr vet jag ej om det går att ladda ned " Let`s Dance". Men nästa avsnitt av " Let`s Dance" visas lördagen den 210403 om jag inte tar helt fel på datum för den kommande lördagen. På kanal 4. Missa inte den spännande fortsättningen då vi kommer att få se hur det går för de tävlande som blivit röstade på att stanna kvar i denna mycket sevärda danstävling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar